30.06.2014

Ulubieńcy Miesiąca - Czerwiec ✽

Specjalnie dla was słoneczka , jak co miesiąc -Ulubieńcy Miesiąca , tak jak zawsze zanudzam was tym jakże przecudownym postem. Czasami trzeba się pochwalić , tym co nam przypadło do gustu. Jak zawsze mam kilka kategorii. Tak jak obiecałam posty piszę częściej , a nie raz na miesiąc. Oby tak dalej :).

Ubraniowo-butowi ulubieńcy ✽ - Dlaczego taka nazwa? Ponieważ chciałam pokazać moją ulubioną parę butów , oraz jedno ubranko które mnie zachwyca. Jeśli chodzi o buty są to Nike Revolution 2 (tak są one do biegania , ale chodzę w nich czasami jak wyjdę z przyjciółmi) , a co do ubrań - jest to neonowy sweterek oczywiście z Sinsay , na którym widnieje napis "Cool Kids Never Die".  


 ✽ Smakołykowi ulubieńcy  ✽ - Oczywiście jak wiadomo jestem łasuchem , więc jakiś ulubieńców pośród jedzenia muszę mieć. W czerwcu okazało się , że jest to czekolada Milka (Oreo mmm) , oraz płatki błyskawiczne jęczmienne - czasami przyjemnie jest zjeść coś zdrowszego , a nie same słodycze.


✽ Dodatkowi ulubieńcy   - W tej kategorii chodzi przede wszystkim o biżuterie i dodatki. Uwielbiam chodzić latem w okularach , ponieważ wszystko mnie razi , więc kupiłam nie dawno tzn. "kocie okulary". Wyglądają według mnie znakomicie , chociaż nie na każdym wyglądają dobrze. Kolejnymi dodatkami okazały się bransoletki , oraz przypinka do włosów. Możecie wszystko zobaczyć na zdjęciu. 


✽ Dodatek ozdobny  - Jeśli chodzi o tą kategorię , to chodziło mi o dodatek, którym sprawiamy , że nasz pokój staje się przytulniejszy. Moim ulubionym dodatkiem stały się dwie "doniczki" , a raczej pojemniki na kosmetyki. Zrobiłam z doniczek coś co mi się strasznie przydało. Zawsze miałam problem z porządkiem wśród moich kredek , balsamów , kremów itp. Teraz mam na to rozwiązanie.


✽ Cytaty - Filmy- Książki miesiąca   - Najważniejszym cytatem jaki wzięłam sobie do serca był: " Ludzie doceniają to co mają , gdy dają innym zabierając sobie ".  Cytat ten poruszył mnie tak , że postanowiłam urządzić trochę zmian w samej sobie. Wiążę wiele wspomnień z tymi słowami. Przechodząc do ulubionego filmu , w sumie nie jest to film - tylko  anime. Polecam zobaczyć "Date A Live". Strasznie ciekawe. Nie chcę za dużo spojlerować o tym , ale mogę napisać na prawdę wiele dobrych rzeczy . Co do książki jest to "Niebo istnieje...naprawdę!" . Ta książka wzbudziła we mnie naprawdę wiele emocji. Raz cieszyłam się , raz płakałam. Nie lubię czytać i tu się przyznam , ale z wielką chęcią przeczytałam książkę Toda Burpona. Opowiada ona o chłopcu , który podczas operacji doznał śmierci klinicznej , po czym na chwilę trafił do nieba - Polecam.

✽ Zdjęcia miesiąca   - Tak jak sama nazwa wskazuje przedstawię tutaj kilka zdjęć , które mi się najbardziej spodobały. Niektóre były robione przez mnie , a niektóre przez Milenę.  



✽ To wszystko na dzisiaj - Dziękuję , że jest was już tak dużo na tym blogu. Jest to dla mnie na prawdę cenne.  

15 komentarzy:

  1. świetne nike ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym taką milkę zjadła! Jej:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ulubieńcy. Zdjęcia śliczne :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nike sliczne!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/la-stallasardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Te doniczki z IKEI też mi się bardzo podobają, ale nie mam ich gdzie postawić w pokoju. Kiedyś coś wykombinuję i je kupię, bo są mega. No i te okulary... Boskie.

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pomysł żeby włożyć kosmetyki do doniczki-świetny i przy tym bardzo ładnie wygląda ;D
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;*
    ♥ http://kinga200013.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.* Zapraszam <3

    ✿ http://jugii.blogspot.com/ ✿ * + poklikasz w baner w prawej kolumnie? Jak tak napisz pod najnowszym postem a kilka blogów polece w następnym poście:) (nie oszukuj sprawdzam)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ulubieńcy! Fajne buty!

    Może wspólna obserwacja?
    http://natis-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulubieńcy są mega, i świetne zadęcia .)

    I zapraszam do mnie jeśli blog ci się spodoba to zaobserwuj, a ja się odwdzięczę ;D
    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam te same kosmetyki ;)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oreo <3 swietni ulubieńcy ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny sweterek :) a ta czekolade uwielbiam;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-akcesoria-bizuteria-dodatki.html będę bardzo wdzięczna !:)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne okulary! :) mniamm ta czekolada jest pyszna!
    masz świetny design bloga, barrdzo mi się tutaj podoba :)
    obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz:)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW jakie rozbudowane ulubiency, szczerze zazwyczaj w takich postach widuje 5 rzeczy :/ Bardzo czesto widze te doniczki z IKEA i strasznie mi sie podobaja ale chyba nie zjade na nie miejsca. Milka oreo jest pyszna ale straasznie slodka :(

    Pozdrawiam!
    Zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prowadzisz super bloga! Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ;)
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń