13.06.2014

Postanowienia wakacyjne - zmiany ☼

Hejka słoneczka ☼  Dzisiaj mam dla was przygotowane moje postanowienia wakacyjne , czyli to co zamierzam wykonać przez wakacje. Mam nadzieję , że dam radę je wszystkie zrealizować. Do pisania jakiegokolwiek posta przymierzałam się od ok. trzech dni. Niestety nic z tego nie wyszło. Na szczęście wymyśliłam coś co mogłoby was zaciekawić , oraz bardziej zmotywować do niektórych rzeczy. Ostatnio u mnie cały czas jest gorąco , słońce wręcz parzy. Dodaję posty raz na tydzień , lub dwa ponieważ po prostu nie mam pomysłu na ciekawe posty. Każda blogerka robi Tagi , a ja wolałabym być nieco oryginalniejsza i nie robić "obcykanych" postów , tylko wymyślić jakieś ciekawsze. Nie obraziłabym się również , gdyby czytelnicy zaproponowali jakiegoś  posta tematycznego : )). Zapraszam do postanowień:

☼  Dbanie o siebie , oraz o prawidłowe odżywianie / Więcej ruchu , oraz więcej wszystkiego co zdrowe ☼

Zaczynają się wakacje , więc wszystkie nastolatki chcą być fit. Wiele osób uważa , że to żałosne - według mnie to bardzo dobrze , ponieważ sport i dobre odżywanie to zdrowie. Im więcej ludzi się rusza tym lepiej. W szczególności bieganie stało się bardzo modne , dużo osób w ostatnim czasie zaczęło biegać , jak dla mnie jest to wspaniałe , jestem jak najbardziej na TAK.





☼                 Naturalna opalenizna / Nie używanie żadnych bronzerów , oraz solarium                         ☼ 

Naturalna opalenizna to coś , co strasznie chciałabym poprawić. Mam dość jasną i ciężko opalającą się cerę, więc trudno będzie mi się opalić. Przede wszystkim używanie przeróżnych samoopalaczy , oraz bronzerów nie wchodzi w grę . Po pierwsze wygląda to sztucznie , a po drugie strasznie się rozmazuje. Jeśli chodzi o solarium to moje zdanie jest podzielone. Młode osoby nie powinny z niego korzystać , dla zdrowia. Raz na jakiś czas można sobie na takie coś pozwolić , jest to jeszcze dopuszczalne. Nie można też przesadzać z opalaniem , bo można się poważnie sparzyć . Naturalność ponad wszystko : )





☼             Spędzanie czasu z przyjaciółmi / wspólne szaleństwa / niezapomniane przeżycia                ☼ 

Każdy z nas chce miło spędzić wakacje. Nie ważne czy w gronie znajomych , czy nie. Ja chciałabym poświęcić najwięcej czasu przyjaciołom  , ponieważ nie zawsze miałam dla nich czas w roku szkolnym. Wakacje to także czas zmian , szczególnie pod względem wyglądu. Chciałabym troszkę "poszaleć" w czasie wolnym , ale oczywiście z umiarem. Przede wszystkim chcę dobrze wypocząć i nie przejmować się tym , że pojutrze mam sprawdzian , czy kartkówkę. Nie obejdzie się także od różnorodnego jedzenia , czasami można sobie pozwolić na coś z większą ilością kalorii. 





To wszystko co na dzisiaj dla was przygotowałam .W wakacje obiecuję, że na blogu częściej będę pisać i tej obietnicy dotrzymam.Przede wszystkim chcę więcej się tutaj udzielać, byście mieli co czytać   ☼ 
Na razie spadam robić plakaty na nasz szkolny Letni Kiermasz , gdzie będzie pełno owoców , koktajli itp. Tyle przysmaków i jak tu się nie skusić ? : ) Pozdrawiam was , buziaki . ☼ 

19 komentarzy:

  1. Spędzanie czasu z przyjaciółmi / wspólne szaleństwa / niezapomniane przeżycia to jak dla mnie najlepsze postanowienia :) Pozdrawiam.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spędzanie czasu z przyjaciółmi / wspólne szaleństwa / niezapomniane przeżycia to jak dla mnie najlepsze postanowienia :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w tych obietnucach, też chciałabym sie ładnie opalić ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach <3 Już nie mogę się doczekać <3

    http://pamietnik-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia !

    Dobry pomysł na post ; )

    zapraszam do Siebie
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/
    Miłego dnia; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia i wytrwałości :D
    Pozdrawiam, Roksana :)

    dizajer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wakacje mam już plany co do ćwiczeń (: Bardzo bym chciała, żebym te wakacje mogła także spędzić dużo czasu z przyjaciółmi.

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak! Masz dokładnie takie same plany jak ja!:D


    Zapraszam na mojego i mojej przyjaciólki bloga
    http://renia-zarowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale zdjęcia : 3
    Zapraszam do mnie <33 http://syyyyyylwia.blogspot.com/
    Obserwujemy? Odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia! :*
    Ciekawa notka :)
    Obserwujemy? c:
    http://lusialuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam takie postanowienia : )
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia i wytrwałości :D

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ja też na lato chciałabym zacząć trochę ćwiczyć ;c

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia! mam podobne postanowienia, mam nadzieję że uda ci się heh:) ♥

    U mnie nowa notka! Zapraszam do komentowania i czytania:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobne plany :) Powodzenia życzę !
    W wolnej chwili zapraszam do mnie - wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz sie nie moge doczekać wakacji.

    rin-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia! Mam nadzieję, że Ci się uda wypełnić postanowienia :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń