28.03.2014

People change , memories don`t

Hej kochani ~!. Dzisiejszy post będzie przede wszystkim o moich zmianach , oraz wycieczce na zawadzkie. Krótko podsumuje swój dzisiejszy dzień. Nudny dzień w szkole , dwa wypadki dość poważne [*]. Jakieś 1,5 h temu byłam biegać , niestety bieżnia była trochę zajęta. Przechodząc do tematu posta ~ Zrobiłam kilka zmian w mojej codziennej rutynie. 

1. Zaczęłam  ćwiczyć , by mieć w końcu płaski brzuch i szczuplejsze nogi. Na razie ćwiczę od trzech dni , a już czuję zakwasy w każdym mięśniu ~ ale by osiągnąć coś , trzeba czasem pocierpieć. Moje ćwiczenia wyglądają tak: Na początek trenuję biegi na 60m i 100m , oraz skok w dal (za miesiąc zawody , więc muszę się dobrze przygotować) , następnie wracam do domu i skaczę 10 min na skakance , oraz robię codziennie o 20 brzuszków więcej niż poprzedniego dnia. Jak na początek to źle nie jest :)


2. Wypróbowałam mój nowy aparat i bardziej zaczęłam się interesować fotografią.
 Uświadomiłam sobie , że zdjęcie bez człowieka na nim , nie musi być nudne . 
Wystarczy ciekawe uchwycenie jakiegokolwiek elementu natury lub przedmiotu. 
Oto kilka zdjęć jakich udało mi się zrobić (moje zdjęcia to dzieła mojej 9-letniej kuzynki).


3. Ostatnią zmianą jest to , że zamieniam niezdrową żywność na zdrową. W końcu oduczę się jeść czekoladę tabliczkami. Teraz planuję ją zamienić na owoce , oraz jogurt naturalny. Mam nadzieję , że długo wytrzymam bez tak dużej ilości cukru. Naukowcy odkryli , że już po 21-dniach można wyjść z nałogu. Mam nadzieję , że te trzy tygodnie bez czekolady nie będą złe :)


Teraz krótko opiszę mój wyjazd na Zawadzkie. Dawno nie widziałam mojej babci , która pracuje w Niemczech , więc chciałam ją odwiedzić. Długo tam nie byłam bo to tylko jedna noc , ale pomimo tego dobrze się bawiłam. Pierwszy raz udało mi się zasnąć z telefonem w ręku i nie wyłączonym wi-fi. 
Dobrze się dogadywałam z moją kuzynką Marzeną (9lat) , oraz moim kuzynem Filipem (5lat) (Marzenę widać na zdjęciu ze mną , a Filipa trochę niżej) .
A u was zaszły jakieś zmiany? Jaki chcecie następny post? Pozdrawiam ;*





20 komentarzy:

  1. powodzenia w ćwiczeniach ;)
    story-of-my-life1704.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też staram się zdrowo odżywiać :) Świetny post!
    Zapraszam do mnie na nowy post. Wpadniesz? ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również ostatnio postawiłam sobie wyzwanie "30 dni bez czekolady" i mam nadzieję, że wytrawam, tobie również pwodzenia :* damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że wszyscy ćwiczą. :) U mnie nic się nie zmieniło.
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od dłuższego czasu staram się zdrowo odżywiać, ale czasami mi to niestety nie wychodzi :( Życzę powodzenia w ćwiczeniach ;)

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cwicze cwicze 4 ever<3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w ćwiczeniach. Chyba też muszę trochę przystopować z czekoladą i niezdrową żywnością.

    juulczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram sięzdrowo odzywiac ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog, extra zdjecia ;*
    Ja mam ogromna slabosc do czekolady ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezłe ćwiczenia :) Ja podczas całego Wielkiego Postu zdrowo się odżywiam, z trenowaniem trochę gorzej, ale czasami coś robię...
    Świetne zdjęcia, serio. To zdjęcia piasku na rękach ma w sobie coś takiego co strasznie mi się podoba :)

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :) bardzo spodobał mi się blog, z pewnością będę często zaglądać. Zapraszam do siebie. Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :)
    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Także zaczęłam ćwiczyć, w końcu niedługo wakacje!
    Zapraszam na nowego posta!
    www.seeelow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny post i zdjęcia kochanie,zapraszam do mnie. http://martyna-martynka22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje za komentarz i obserwację :)
    też dodałam do obserwowanych :)
    pozdrawiam
    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ćwiczyłam przez prawie trzy miesiące i stwierdzam, że wolę biegać. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwujemy? :)

    http://reanimacjablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ja przeszłam teraz na zdrowe odżywianie się, ale jem gorzką czekoladę, bo ma magnez
    bejbicamxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog, zapraszam do siebie oraz na nowego bloga mojej siostry :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/
    http://senenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia w ćwiczeniach ;) świetny post!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę powodzenia w ćwiczeniach :)
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń