02.03.2014

Hello School , Goodbye Winter Holidays

Cześć. Jak więc już wiecie miałam ostatnia ferie (ma to swoje plusy i minusy ). Czas wolny niestety dobiegł końca , więc chciałam wam dzisiaj napisać jak wyglądają moje przygotowania do szkoły i moje sposoby na szybką naukę. Wiele blogerek robiło takiego posta u siebie , lecz ja chcę go napisać troszkę inaczej. W poniedziałek idę normalnie do szkoły , lecz we wtorek jadę na narty ( moja szkołą organizuje taki wyjazd dla chętnych) , wiec nie będę mogła dodawać postów , aż do piątku. Wybaczcie mi moją nieobecność. 
Przechodząc do tematu ~ przygotowałam sobie kilka rzeczy , które pomagają mi w nauce.

1. Pierwszą taką rzeczą jest teczka do której będę wkładać wszystkie kopie i kartki jakie dostanę w szkole , bo niestety ale za każdym razem uda mi się jakąś zgubić. Teczkę można kupić w każdym sklepie papierniczym , więc nie ma z tym problemu. Razem z teczką w tej samej księgarni kupiłam słownik polsko - niemiecki ~ dopiero w tym roku zaczęłam się uczyć Niemieckiego , więc mam z tym jeszcze problemy.


2. Jeśli chodzi o zapamiętywanie to nie dawno kupiłam zapas małych , kolorowych kartek ~ jeśli dowiem się o czymś związanym ze szkołą i nie tylko -  na pewno zapiszę to na karteczce. Do szkoły (by zapisywać informacje i oceny) znalazłam stary różowy notes , w którym było mnóstwo miejsca więc pomyślałam "A czemu nie ? Przyda się w szkole". Mam nadzieję , że zawsze zmieści mi się do plecaka . 


3. Organizacja w domu też jest bardzo ważna , dlatego na moim biurku stoi mały , różowy koszyczek na np. kredki , długopisy , nożyczki i linijki. Zawsze , gdy czegoś potrzebuję mam to pod ręką , więc takie coś się bardzo przydaje , a zwłaszcza mi , bo łatwo gubię linijki , gumki i nożyczki. Dużo osób ma takie coś na swoim biurku , więc łatwo je kupić w sklepach typu "Ołówek " .


4. Większość osób jakie znam nie ma porządku w piórniku. Ja z resztą też nie , bo mój piórnik na to "nie pozwala" , ale warto wiedzieć co się w nim nosi . Od czasu do czasu warto przejrzeć zawartość naszego piórnika i wyrzucić niepotrzebne rzeczy. Ja takie porządki najczęściej robię na lekcji religii , bo w domu nie mam na to zbyt dużo czasu. 


5. Wiele osób podkreśla , zakreśla itp. w zeszycie najważniejsze rzeczy ~ pełno blogerek o tym już pisało , ale to na prawdę bardzo przydatna metoda , jeśli chodzi o przygotowanie do lekcji. Gorzej ze sprawdzianem , bo tak na prawdę , żeby się nauczyć na niego to trzeba by było podkreślić cały zeszyt , a to jest bez sensu.
Ja podkreślam różne rzeczy zwykłymi mazakami , bo zakreślacze gdzieś mi się zgubiły i został tylko jeden.



6. Przede wszystkim trzeba zadbać o to , by do plecaka mieściły się wszystkie książki , piórnik itp. Ja osobiście noszę do szkoły na zmianę albo torbę , albo plecak. Do plecaka z łatwością się zmieszczę , lecz do torby jeśli chcę zabrać wszystko to muszę sobie odpuścić  wodę i kanapki. Jest za mała ~ ale to nie problem bo w szkole mam szafkę , więc mogę tam zostawić co tylko chcę. 


7. Ostatnią rzeczą która ułatwia mi naukę jest tablica magnetyczna ~ bardzo polecam  w moim przypadku się sprawdza. Najczęściej zapisuję na niej najważniejsze rzeczy i gdy tylko wchodzę do pokoju i na nią spojrzę to wszystko mi się przypomina. Taka nauka jest bardzo skuteczna dla mnie ~ bo niestety nie mam pamięci fotograficznej . To wszystko na dziś co chciałam wam napisać. Mam nadzieję , że te siedem punktów ułatwi wam naukę . Następny post pojawi się dopiero w piątek :c Jakość zdjęć jest beznadziejna , bo robiłam te zdjęcia jeszcze wczoraj na wieczór , gdy miałam wenę do napisania posta. Trzymajcie się ciepło przez ten czas i życzcie mi powodzenia w nauce jeżdżenia na nartach . Pozdrawiam ;* 




35 komentarzy:

  1. moje ferie tez sie skonczyły :)
    świetny post <3
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny plecak!
    Niestety wszystko co dobre szybko się kończy :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu na narty :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wyjazdu ;)
    Obserwuje ;)

    forever-just-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio przygotowałam notkę z sposobami na naukę :)
    Twoje pomysły też są dobre! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje za wizyte i mily komentarz :* pozdrawiam buuuuziakiii
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie myślę nad zakupieniem tej tablicy, gdzie mogę taką kupić? :D to z karteczkami też jest przydatne i myślę, że zacznę to wykorzystywać :D pozdrawiam i obserwuję :3
    http:://life-by-lilyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ten czas szybko leci :C no ale za niedługo wakacje :* :D
    obs za obs ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
    polubisz ? https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214
    Jeśli tak ja cię zaobserwuje z trzech kont :*
    pozdrawaim cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ferie miałam jako pierwsz więc już dawno jestem w szkole ;c
    zwyczajna14-latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kończą mi się ferie, lecz niestety moje przygotowania do szkoły to wielki brak przygotowań ;)
    i-am-who-i-really-am.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne porady :)
    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. FashiooonForever2 marca 2014 03:37

    Świetny post :)
    http://fashiooonforever.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje ferie już dawno się skończyły, teraz tylko czekać na wakacje:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie 2 tyg temu się skończyły :(

    obserwuję :) i liczę na rewanż

    ✿✿✿✿✿Pozdrawiam ✿✿✿✿✿

    PaulinAndMe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post :)! będę zaglądać do Ciebie częściej:)
    obserwuję :)
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. takie planowanie zawsze pomaga. sama ostatnimi czasy zaczęłam wiele rzeczy zapisywać, notować itd.
    świetna notka. :)

    http://bloodyverone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe porady : ) . Czekam na kolejne posty : ) .
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakreślanie to naprawdę dobra sprawa, ja jeszcze lubiłam pisać sobie notatki (tylko najważniejsze fakty) i z tego się uczyłam. Kartki były kolorowe od zakreślaczy, co bardzo mi pomagało bo mam pamięć wzrokową :)
    Pozdrawiam i obserwuję! :)
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  19. tez mam ten sam problemkoniec ferii :C nie chce do szkoly :(
    dorey-doorey.blogspot.com
    skomentuj najnowszy post odnośnie jego, a zaobserwuję twój blog
    oczywiscie obserwacją też nie pogardzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. ja z kolei zamiast korzystać z tablicy magnetycznej korzystam z tej zwyczajnej!
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ma pamięć fotograficzną z czego się bardzo ciesze, najbardziej pomaga to w recytowaniu wierszy haha ;)
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog!
    Obserwuje :)
    Currantexcellent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super! Jaki jest Twój ulubiony przedmiot?
    pytałaś o wspólną obserwcję!
    ja już!
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. tablica magnetyczna super sprawa :) musze pomyśleć o zakupie :) też bardzo lubię historie :).
    obserwuje :)

    dziękuję za komentarz na blogu :)
    galaxydoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne rzeczy!
    jasne że obserwujemy! ja już teraz Ty ;)
    lemadreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog, podoba mi się :)
    Pytałaś o wspólną obserwacje - ja już ;*
    http://aaleexis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny blog
    mi kolorowe markery na prawdę ułatwiają życie :)
    obserwuję
    zapraszam do siebie : http://klaudusia-caly-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Tesknie za feriami :/
    Uwielbiam te kolorowe karteczki ;)



    Zapraszam : gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Daj znac u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. plecaczek świetny <3
    Zapraszam Cię do mnie na notkę o spódniczkach z koła, jeśli zaobserwujesz blog, z przyjemnością się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna notka! kolorowe kartki najlepsze hahah <3 mam takie same :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ ((:

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog:)
    Zapraszam do obejrzenia mojej stronki
    http://damarce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. hmmm być może zainwestuje w tą tablice, bo 4 pierwsze pkt spełniam :D


    zle-czy-dobre-ale-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń